Carina

Tjejmiddag

Kategori: Fest

Som jag sagt tidigare så var jag ledig på fredagen.
Men det innebar inte att jag inte jobbade.
Jag fejade på här hemma utav bara tusan.
Smatidigt rustade vi för tjejmiddag.
Tur att jag hade Bella till hjälp annars hade jag aldrig hunnit med.
Hon gjorde pastasallad och kladdkaka
Hjälpte mig med att göra paj
och dukade bordet.

Det blev en trevlig kväll
som lockade till många skratt.
Har så lkänge tänkt att jag skulle bjuda hem
några av kvinnfolket som bor i närheten
och som jag tränar tillsammans med.
Och nu äntligen blev det av.
Vi höll till i köket eftersom det var lite av ett firande
av att köksrenoveringen är klar
(nästan i alla fall).

Togs bara 2 bilder under kvällen.


Gästerna med tömda fat


och Bella som hämtat mer
(hon vill inte riktigt vara med)

KOMMENTARER:

  • A säger:
    2010-11-28 | 09:52:45

    Hjärtligt Tack för en trevlig kväll.

    Det blev många glada skratt

    och några "fräckisar", precis

    som det ska vara på en "tjelfest".

Kommentera inlägget här: