Carina

Bloggtorka

Kategori: Vardag

Ja det blir inte mycket bloggande i veckorna.
Får helt enkelt prioritera vad som ska hända på kvällarna
och då blir det bloggen som får stryka på foten.

Vet inte riktigt vad jag gjort den här veckan.
Men tänker jag efter så blev det gymmet i måndags.
Sent hem från jobbet i tisdags, sen jympa.
Onsdag; baka inför lördagens kaffekalas.
Igår veckohandlade vi och sen var det Gummröra.

Men det är kul och se att besökarna ökar, även om det fortfarande är ganska få.
Undrar vilka det är som besöker min blogg?
Antalet ökade lite sen jag kopplade bloggen till facebook.
Men jag tror också att kommentarer på andra bloggar kan leda till nya besök.
Särskilt om man råkar skriva något som kan ses som kritiserande.

Men det är fortfarande dåligt med kommentarer.
Så nu vore det kul om du skrev en liten kommentar och berättade hur du hittade min blogg.

Jag ser ju också att det är många som besöker min blogg även de dagara jag inte gör någon uppdatering.
Det kan ju vara för att du tycker den är så bra så du vill läsa inläggen igen.
Men det tror jag inte så mycket på.
Jag tror att du är nyfiken att se om det kommit upp nåt nytt inlägg.
Det finns ett enkelt sätt.
Bevaka bloggen med bloglovin.
Enklast gör du det genom att klicka på den lilla knappen "Följ bloggen".
Sen kan du välja om du vill ha ett mail när det kommer en uppdatering.
Eller så loggar du bara in på deras hemsida och så kan du enkelt se vilka bloggarsom uppdaterats.
Det kan ju finnas fler bloggar som du vill följa.


Dags att plocka fram finservisen imorgon

KOMMENTARER:

  • herta säger:
    2010-10-22 | 23:13:22
    Bloggadress: http://hertabloggen.blogg.se/

    Länka till bloglovin. Då är det mycket enklare för oss att följa bloggen. Jag har gjort det. Då är det bara att klicka på lånken. Den du följer ser inte det.

  • syster säger:
    2010-10-24 | 20:05:26

    Du behöver väl inte fundera på vart veckan tog vägen!!! Den FÖRSVANN ju bara, dom gör lätt det."Simma lugnt"

Kommentera inlägget här: