Carina

Overdrive

Kategori: Vardag

Ibland får man verkligen i en högre växel.
Idag blev det 12 timmar på jobbet (inkl 30 min lunch).
Sen veckohandla.
Hem och packa upp.
Laga mat, äta och diska.
Nu brinner det i pannan och här sitter jag.
Men om bara en liten stund blir det sängen.

Den högre växeln kunde jag däremot inte använda när jag åkte hem.
Gick väldigt sakta. Jag var nästan beredd att lägga i backen.
Visst var det mörkt och regnade lite men ingen dimma,
inte halt och det stod ju inte i spön som backen.
Ja, ja, så småningom kunde jag köra om så jag fick använda 6:e växeln.

KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2010-10-28 | 00:11:37
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se/

    du saaaaa, att jag hade dålig musiksmak när jag lyssnade på den där låten!!!!

  • Toyotan säger:
    2010-10-28 | 09:49:52

    Hade jag använt 6:e växeln så skulle jag ha hamnat tillbaka i stan.

Kommentera inlägget här: