Carina

Hinner inte

Kategori: Vardag

Jag hinner inte med allt jag vill.
Men det är ju som vanligt när man jobbar.
Tycker jobbet inkräktar alldeles för mycket på fritiden.

Efter jobbet idag var vi först till återvinningen och slängde allt skräp vi lastat in i bilen.
Sen åkte vi och uppvaktade Stefans brorson Andreas som fyllde 10.
Han brydde sig mest om de teckande programmen på TV men Sandra tyckte det var kul med oss.
Hon har blivit en hejare att ta sig fram på golvet.
Jag trodde hon skulle vara blyg men det var ingen fara med det.
Hon flinade och blarrade med oss.


Fast här är hon ganska allvarlig

Sen blev det hem och laga mat och diska undan.
Bella hade förberett lite så det gick rätt fort.
Åt färsfyllda paprikor och matvete. Mums!

Nu är klockan redan 8. Jag har satt på en maskin tvätt och tänker sätta mig vid TV:n en stund
 innan det är dags att gå lägga sig.
Tidig vecka nu så jag vill gärna komma i säng senast 21.30.
Helst tidigare men det brukar sällan lyckas.

KOMMENTARER:

  • syster säger:
    2010-09-20 | 20:59:53

    Fritid är alldeles för kort!!!!

    Har en riktig jetlag, sovit 1 1/2 tim inatt. Känns som ett riktigt bakfyllerus

Kommentera inlägget här: