Carina

Besök hos mamma

Kategori: Vardag

Ikväll var Bella och jag på en kort visit hos mamma.
Hem från jobbet, laga mat, äta och sen åka.
Lämnade disken för att inte bli alltför sena.
Blev en del prat, mamma pratar nog mest och Bella definitivt minst
och så fikade vi och tittade på gamla kort som mamma rensat ut.

I övrigt så fick jag ett ryck idag och ringde frissan.
Hon hade tid idag på lunchen så efter att ha ätit min matlåda
så galopperade jag upp till henne.
Var rätt skönt att börja med att lägga sig på sängen
och så började hon med att plocka och färga ögonbryn
samtidigt som det spelade lite SPA-musik i bakgrunden.
Sen klippte hon bort alla hårtestar som växt till sig under sommaren.


Hon rekomenderade den här produkten och jag gick naturligtvis på det.
Nu hoppas jag att det är så bra som hon sa för den var ju inte precis gratis.

Hon berättade också lite om Reikihealing som hon också arbetar med.
Jag provade ju en gång för ett år sen men tyckte inte det gav så mycket.
Men kanske borde jag prova ändå. Enligt henne så skulle man må mycket bättre
när saker och ting kändes tunga och besvärliga.
Kanske skulle jag bli snällare och lättare att stå ut med efter lite healing.

Imorgon väntar en annorlunda dag på jobbet eftersom vi ska flytta kontoret.
Förhoppningsvis så fungerar telefoner och datorer efter ett kortare avbrott.
Efter jobbet blir det veckohandling så nu gäller det att hitta på matsedel och få ihop en inköpslista.



Kommentera inlägget här: