Carina

Äntligen

Kategori: Fest

Nu äntligen kommer ett inlägg här på bloggen.
Och som kompensation tänkte jag att det skulle bli riktigt långt.

På fredagen hade jag tagit ledigt från jobbet och skulle fixa det där sista.
Tyckte att jag hade kontroll över läget (men ack vad jag bedrog mig).
På eftermiddagen åkte3 jag till Flen och hämtade dom här sötgökarna.

Dom hjälpte till med en del julstök.

Jag fick en flaska vin som julklapp.

och blev så här glad!

Sen blev det uppesittarmat från Kebabhouse

Stefan visar upp sin, hmm fina, SAAB-klocka


Sen åkte tomteluvorna på.
Är det kvällen före julafton så är det.


Sent omsider blev granen klädd

Bellas bild av granen

Allt julpynt kom inte fram

Hur länge ska man spara sånt som gjordes på¨dagis?

Kvällen avslutades med för mycket att göra och för lite ork.
Ingen bra combo.
Julångesten kom sent men när den väl slog till så var det rejält.

Inser nu att inlägget är långt så att det räcker och blir över.
Ber att få återkomma med resten av julhelgen en annan dag.


Idag har det för övrigt varit vanlig jobbardag igen.
Vanlig och vanlig, ovanligt späckad skulle jag vilja säga.
Ger upp snart, men inget blir väl bättre för det så det är väl bara att kämpa på.

Ovanligt varmt och blåsigt är det.
Termomtern visade på + 12 grader klockan 7 imorse.
Och det ligger grenar, plåtar och annat (både skräp och ickeskräp) lite överallt.

Kommentera inlägget här: