Carina

Inget att rapportera

Kategori: Vardag

Idag har det inte hänt något som är värt att skriva om.
Började med, som jag redan berättat, att baka buller.
Sen efter frukost så påbörjades städningen.
Och vad har jag hunnit med?
Jo köket!
Att det finns så mycket att rotka i ett kök.
Men jag har haft god hjälp av Stefan och Lisa
och imorgon fortsätter jag.

På eftermiddagen belönade vi oss med Saffransbullar och TÅRTA



Sen fortsatte vi med trasor och dammsugare.

Ute har det varit ett riktigt busväder.
Jag har knappt haft näsan utanför dörren
mer än när jag stod på tröskeln och skade av en matta.
Stefan tog ett steg ut och druttade på ändan på den hala trappen.
Men han verkar ha klarat sig utan men.
Vi har sett första bilen i diket för säsongen.
Var en bit bort och vi har bara sett lysen.
Verkar vara många som stannade och erbjöd hjälp
av alla varningsblinkers att döma.
För en stund sen var bärgaren här och drog upp den.
Tror att den halkade av vägen utan personskador
för har inte sett några blåljus.
Kommentera inlägget här: