Carina

Utmaning

Kategori: Vardag

Jag har fått en utmaning av Mary. Hon är nog min mest trogna läsare och definitivt den som är duktigast på att lämna en kommentar.

 

1. När ingen ser eller hör mig…      Ja det finns väl en anledning till att man gör det när ingen ser eller hör, just för att man inte vill att någon ska veta. Men jag brukar fisa lite extra när jag är själv. Annars försöker jag hålla mig.

2. Jag går aldrig hemifrån utan…   Jag kan faktiskt gå hemifrån utan någonting alls. Fast för det mesta har jag nyckel med, om jag inte gömt undan den nånstans.

3. Min blogg heter som den gör för att…    Jag startade en blogg som hette jsutmin för att den var just min blogg. Det var under en rätt tung period i tillvaron och det blev nog bara ett eller två inlägg. Sen när jag ville börja igen så kom jag inte ihåg lösenordet. Så det fick bli en ny: justmintoo=just min också.

4. Om jag vågade skulle jag…  spela revy kanske? Bli möbelsnickare? Äh, jag vet inte. Släppa kontrollen, det skulle behövas.

5. Om 10 år kommer jag att…  förhoppningsvis jobba mindre och vara en bullbakande mormor.

 

Jaha, så ska man utmana några av sina läsare. Vill att ni som känner att ni vill tar er an utmaningen och samtidigt lämnar en kommentar här.

KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2011-12-04 | 20:25:34
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se/

    jasså du! här förväntar du dej att du ska bli mormor! plus att du ska trycka i dom bullar också! de var de fräckaste.. fast iof. du ska bara veta vad isabelle tjatar om barn.. buhuuu

  • Mary säger:
    2011-12-04 | 22:52:36
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Kul att du antog utmaningen. Modigt att erkänna det där första ;)

    Läste din tomtelista ska nog fråga systeryster om hon har kvar sitt skipbo och vill spela.

    Funderar undra om tomten läser min blogg också.

Kommentera inlägget här: