Carina

Tjuvstart

Kategori: Vardag

Imorgon är det Alla Hjärtan Dag men då träffas vi inte så mycket så vi tjuvstartade.
Igår när Stefan kom hem hade han köpt med sig rosor till mig


Han hade också införskaffat en flaska bubbel som vi avsnjöt till några cholöadbitar.
Fyndade när vi handlade i torsdags.
Dom sålde ut julchoklad (bäst före i maj -11).
En ask som tidigare kostat 135:- kostade nu 20:-
2 stycken fick följa med hem.
Ja, jag vet, jag ska inte äta sånt men men.

Jag går på den där linjen att vägen till mannens hjärta går genom magen.
Förra året fikc ju Stefan en burk med chikladbeskiver.
I år hade jag köpt en hjärtformad silikonform som jag bakade en tårtbotten i.
Sen fyllde jag den med vaniljkräm och blåbär.
Grädde och jordgubbar uppepå.


Bella gav oss ett foto hon fått med sig hem från fotografen.

I övrigt har det blivitbullbak idag.
Hann ute en sväng också i det fina vintervädret.
Även om det är kallt ute så värmer solen.
Sen åkte jag iväg på motionsdansen och svängde mina lurviga.
Jag känner mig så fånigt glad hela tiden för det är så kul att dansa.
Blir mest bugg och så lite gammalt på slutet.


Har som så många andra, tittat på solsidan nu ikväll.
Dom är för himla sköna. Så klockrent.
Och alla verkar tycka det.
Sverige måste stanna av den halvtimman det håller på.

KOMMENTARER:

  • Marie säger:
    2011-02-13 | 21:39:26

    Ni är för gulliga och Bella är så himla vacker det har du gjort bra Carina!

  • Mary säger:
    2011-02-16 | 18:52:52
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Fin tårta du gjort och vad fin Bella blir på bild!

    Kul att du hittat något som får dig att le, ler man så blir man att må bra.

    Måste erkänna att jag är nog en av dem som får sverige att gå runt även under Solsidans tv tid. Började aldrig titta på det och inte halkat in på det ..än... kanske jag är den sista kvar?

Kommentera inlägget här: