Carina

4 januari

Kategori: Vardag

Idag när vi åkte till jobbet vid 9-tiden var det solförmörkelse.
Och det var molnfritt.
Men det gick inte att se nästan nånting eftersom det var så starkt sken.



Sen när vi åkte hem var det månförmörkelse tror jag.
Molnen förmörkade månen och det vräkte ner snö istället.
Gillar verkligen inte att köra i mörker och snöfall.
Allting var vitt och man vet knappt var man befinner sig på vägen.
Tog sikte på bakljusen på bilen framför men dom syndes knappt.
Bara rena turen att det inte dyker upp nåt djur för det finns ingen chans att se nåt sånt.

Kvällen blev kort eftersom vi alla jobbade 10-18 idag.
Verkligen ingen höjdartid. Både morgon o kväll försvinner i intet.

Nu är det snart helg igen. Och en lång sån.
Vill till Kungens Kurva och kika runt på IKEA och ev ett biobesök på Heron City
men Stefan är inställd på att göra det längre fram emot februari.
Vi får väl se hur det blir.

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-01-05 | 22:24:22
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Här var det ingen solförmörkelse som syntes massa moln. Men ovanligt mörkt för att vara tiden då jag går till jobbet. Verkligen skönt med lång helg nu! Förstår inte men den här veckan har känts så slitig. Hm..gick till och med och lade mig vid 4 och sov till 7 huu hela dagen/kvällen försvann så känns det som. Men det gjorde gott, hade jag kunnat så hade jag sovit vidare till i morgon:)

  • Millah säger:
    2011-01-06 | 01:39:53
    Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/

    Hej... Allt bra?

    Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



    Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



    Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera inlägget här: