Carina

Hålla fingrarna i styr

Kategori: Vardag

Nu sitter jag här med nylackade naglar och försöker hålla fingrarna i styr.
Mina naglar är jättetrista.
Dom går sönder och flisar sig.
Nu målar jag dom mest för att försöka stärka upp dom.
Det känns som det trasiga aldrig växer ut.

Idag blev det det lack jag köpte i USA av märket:



Du kan köpa deras lack hos eleven.se som skriver så här om dem.

China Glaze

China Glaze är ett av USA:s största salongsmärken inom nagellack och vård och har nu äntligen kommit till Sverige! Först ut är 33 av deras bästsäljande nyanser samt de två senaste kollektionerna E-Collection (6 färger) och OMG (12 färger). Några som använder China Glaze är Mischa Barton (favorit Limbo Bimbo), Eva Longoria, Kelly Clarkson, Avril Lavigne (favorit Salsa) och Angela Bassett.


Färgen jag har heter Admire men jag kan inte hitta den hos eleven.se.

Vill du se alla deras färger tittar du in här.
Men min färg stämmer inte alls överens med bilden så jag vet inte om proverna är så trovärdiga.

KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2011-01-16 | 22:09:54
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se/

    china glaze <3

  • Mary säger:
    2011-01-17 | 21:38:25
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Lyxigt lack du har! Jag är dålig och ta hand om mina naglar men nu blev jag lite inspirerad kanske skulle leta fram något lack jag med:)

Kommentera inlägget här: