Carina

Så mycket bättre

Kategori: Vardag

Mår så mycket bättre idag.
Vet inte vad som flög i mig.
Om det var ett stänk av influensa
eller om kroppen bara ville ha vila.

Men är hemma idag också.
Igår gjorde jag absolut ingenting
men idag har jag duschat och tagit på mig kläder.
Inte illa va?!
Och andra tvättmaskinen är på G.

Stefan slutar 12 (som han alltid gör varannan fredag)
men han brukar få vänta i stan på mig och Lisa som inte slutar så tidigt.
Men idag är jag ju redan hemma
och Lisa åker med Bella
så han kommer hem tidigt.
Han skulle bara försöka få tag i lite fågelfrön på vägen hem.
Hörde att det börjar vara brist på det
och våra är i stort sett slut.
Men fåglarna måste ju få sin mat.



KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2011-01-14 | 13:08:02
    Bloggadress: http://mollansworld.blogg.se/

    Skönt att du känner dig piggare! Inge roligt att vara sjuk!

  • Mary säger:
    2011-01-14 | 13:32:10
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Va skönt att du piggnade till så snabbt nu behöver du inte förspilla helgen på att känna dig dålig!

Kommentera inlägget här: