Carina

IKEA mm

Kategori: Vardag

Igår blev det en liten spontan resa till Linköping och IKEA.
Kul bara att titta runt och fantisera men kunde naturligtvis inte låta bli att handla.
Blev bl a nya lakan.
Jag är så fruktansvärt less på de vi har.
Urtvättatade, söndriga och tråkiga.
Vi planerar sen en längre tid att köpa ny säng
och då skulle det ju vara fint med nya lakan.
Men det känns som det lär dröja ännu ett tag och så länge vill jag inte vänta.
Så det fick följa med hem.


Här hänger de nytvättade i trädgården

Och så fick det bli en tavla till köket.


plommon, lime och citroner

Skulle köpa duschdraperier också men de vi ville ha var natruligtvis slut.

Generös som jag är bjöd jag på lunch efter IKEA-besöket.
Korv och pizzaslice plus dricka.
55:- för tre pers känns ju OK för plånboken.

Bella och jag var inte nöjda så vi krävde ett stopp i Norrköping.
Där blev det duschdraperier på Lagerhouse istället.


Valet var lätt!

Och så köpte jag en Cupcake på Chilli.
Vill ha någon/några till.

s
Nu fattas bara hyllan där de ska stå

KOMMENTARER:

  • Gro säger:
    2011-07-22 | 22:47:51

    kleta på vax med vad du vill jag använder oftast den mjuka sidan på en disksvamp låt torka och polera med ett avlakt badlakan vips bilen vaxad på 15 min

Kommentera inlägget här: