Carina

Dagen före

Kategori: Vardag

Idag har det varit full rulle.
Började med att åka till vetrinären med Siri för att ta bort dränaget.
Vilken skillnad det är i pris.
idigare har vi anlitat Smådjurkliniken i Nyköping.
När jag städae bland papprena häromdagen hittade jag kvittona därifrån.
Det har gått på c:a 1800:-
Nu åkte vi till Katrineholms djurklinik.
Då var det paketpris 820:-
Det kan man kalla skillnad.

Hem igen för frukost och, ja vad gjorde jag egentligen.
Plockade väl med allt och inget.
Sen till Nyköping för att titta på mitt hjärta.
Eller jag fattade väl inte så mycket men det plaskade på.
Några små hål fanns det men ingenting som är farligt.
Sen runt och handla det sista, hämta pengar
och en snabb sväng förbi Erika o Johan.
Jacob lyste som solen själv och sprang runt med sin lära-gå-vagn.

Hemma igen så har jag fixat mat,
vi har packat väskorna.
Stefan har tvättat bilen och jag har gjort lite matsäck.
Nu blir det bara det sista lilla fixet innan vi ska sova några timmar.


Så här fin var min "Blomman för dagen" imorse

Kommentera inlägget här: