Carina

Landar

Kategori: Vardag

Idag hoppade jag över träningen.
Det har varit så mycket på kvällarna nu i veckan
och jag kände att jag behövde landa.
Bella hoppade också.
Istllet ska vi ta hand om oss sjävla hemofrån.
Hon har köpt varsin ansiktsmask åt oss.
Och under tiden som vi sitter med dom ska vi måla våra naglar.




Sen är det några måsten också.
Mest förberedelser för morgondagen.
Då ska Stefan o jag på fest med mitt jobbetftersom
och e vi inte åker hem emellan
ska jag plocka ihop det som behövs för att göra sig fin.
Ska stryka skjortan till Stefan också.
Men annars tänker jag inte göra nån större nytta.

KOMMENTARER:

  • Herta säger:
    2011-03-03 | 19:38:35
    Bloggadress: http://www.hertabloggen.blogg.se.

    Men man behöver inte träna jämt. Hoppade passet ikväll men gick på vattengympa i morse ( denna dubbelgrej händer bara på torsdagar)

  • Mary säger:
    2011-03-03 | 20:13:14
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Håller med killen jag vill också ha lommar som är utomhus och inne:)

    Fast idag har solen strålat och vattnet runnit i små bäckar på vägen. På lunchen kunde man gå med jackan uppknäppt och solglasögonen åkte på i bilen!

Kommentera inlägget här: