Carina

Borta bra men hemma bäst

Kategori: Vardag

Resan hem gick bra och jag lyssnade på ljudbok hela vägen.
Det funkar bara om jag är tillräckligt pigg,
är jag det minsta trött så verkar ljudbok sövande på mig.

Måste säga att det var roligt att vara borta
men skönt att komma hem.
Har inte gjort mycket här hemma och tänker inte göra det heller.
Fast Stefan bad om en klippning så det fixade jag till.
Inte så ansträngande att köra över huvudet med apparaten.

Annars är det lite lagom söndagsångest precis som det brukar vara.
Men snart är det fredag igen!

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-11-06 | 20:19:13
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Haha... det du skrev om ljudboken får mig att tänka på när jag började lyssna och sedan låg jag och kämpade på kvällen för att hålla mig vaken då jag var tungen att veta hur det slutade:)

    Får kolla ginatrikå nästa gång jag är till grannstaden, var några veckor sedan jag var in där så de kanske har fått hem nytt. Var ett riktigt bra pris på kjolen!

Kommentera inlägget här: