Carina

Tji fick jag.

Kategori: Vardag

Här hade jag siktat in mig på att se "Halv åtta hos mig".
Hade ställt boxen på rätt kanal innan jag gjorde lite annat.
Sen ramlar jag ner för trappen för att spola tillbaka sådär 5-8 minuter
men då sitter Stefan i soffan och tittar på Dalla.
TJI FICK JAG!
Ah, det där andra var ju inte direkt livsviktigt
men visst blir man lite besviken när man räknat med något?
Eller är det bara jag som känner så?
Pysslar med lite annat roligt istället, som att plocka med rena tvätten
och skriva det här inlägget.
 
Dallas har ju som sagt återuppstått men det är inget som lockar mig.
Men visst tittade jag på det när det begav sig.
Tror det var ett avsnitt av Dallas vi fick offra när det var dags att åka in till BB.
Eller var det Falcon Crest?
Någon som har en aning om vad som sändes den 3 aug 1990
sådär vid 21-tiden?
 

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-08-21 | 21:17:10
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Hoppade över Dalls jag också. Känns som om det är överspelat på något sätt.

  • peo säger:
    2012-08-21 | 21:35:44

    Halv åtta... börjar 19.30.
    Dallas börjar 21.00. Du var väldigt sen för att kolla programmet. Ramlade du i trappen?

    Svar: Klockan var 19.40. Dallas var inspelat från dagen innan.
    Carina

  • Anonym säger:
    2012-08-22 | 08:06:12

    Tankeläsning är en svår konst!

    Svar: Ja, men nu har jag klarat av både måndagens och tisdagens program. Lyssnade på jobbet i morse.
    Carina

Kommentera inlägget här: