Carina

Grå, grå, grå

Kategori: Vardag

...allt som är grått, grått, tycker jag är vackert...
Nja, grått är fint i vissa fall
men när det gäller väder så föredrar jag blå himmel istället för grå.
Fast grått är ju också en färg och finns i många olika nyanser.

Ja idag har i alla fall varit en riktigt seg dag.
Men det blev lite fart på mig på jympan.
Körde på riktigt ordentligt och tyckte det kändes bra.
3 nya ikväll också.
Visserligen var många borta ikväll men jag hoppas det bara var tillfälligt.


...grått är fint, grått är fint, grått är fint...

KOMMENTARER:

  • A säger:
    2012-01-17 | 21:38:44

    För mig är det tillfälligt gympastopp. Är så snuvig idag så jag måste kurera bort det innan jag vågar gympa igen. Men var så säker jag kommer igen!

  • Fina Frun säger:
    2012-01-18 | 00:06:39
    Bloggadress: http://finafrun.se

    ja grått är fint :) härligt med gympa!

  • Mary säger:
    2012-01-18 | 14:13:59
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Vad hurtig du är med gympan och morgongympa också!

    Håller med grått är fint på rätt ställe:)

    SV. Ska bli spännande sedan när garnet kommer vi har ju provpå jobbet men det är bara små tussar i en bok svårt att känna hur det känns. Stickar du tröja, vuxen, barn?

    Jo det är mönster på kläderna barnen har på sig också i häftet jag köpte. Tror dock inte jag vågar mig på dem direkt måste få kläm på att hämta upp maskor och omtag osv först. Speciellt när Aventican kostar 53kr nystanet fast iof jag har 20% på jobbet:) men ändå blir lite summor om jag skulle gå bet som blir liggande. Om du var intresserad av något mönster kan jag kopiera det åt dig om du vill ha.

Kommentera inlägget här: