Carina

Ingenting

Kategori: Vardag

Idag känns som jag gjort Ingenting.
Inget speciellt i alla fall.
Vaknade rätt tidigt men somnade om för att sen vakna rätt sent.
Frukost i soffan som vi brukar på helgen.
Köra ved, bära stege (sotarn kommer på tisdag) och ta bort utegranen.
Göra müsli. Blir alltid sugen på frukost när jag gjort müsli.
Tittat på  Biggest Loser på TV4 play,
det innebär att det tar 1,5 timme att se på 40 minuter.
Tur att jag hade sällskap av stickningen då. Har påbörjat andra ärmen.
Och så har jag sagt hejdå till SAABen.
Antagligen sett den för sista gången.
Nu har jag meckat in en sladd till kupévärmaren i gula Toyotan.
Hoppas att den ska vara isfri imorgon bitti.
Och så har jag velat fram o tillbaka om att jobba imorgon
men just nu känns förkylningen bättre så försöker komma upp o iväg imorgon.
Nu SOV SÅ GOTT!


Hejdå SAAB
Hej Toyota
Kommentera inlägget här: