Carina

Slut för den här gången

Kategori: Vardag

Så tog julen slut även hemma hos oss.
Alla tomtar är nerpackade,
granen är väck,
och stakar och stjärnor borta.
Så mörkt och tomt det blev.

I övrigt har det inte hänt mycket här denna dag.
Tog och körde ett par 15-minutersprogram
och det var ju väldans skönt.
Tänk att det ska vara så svårt att ta sig för regelbundet.
Och så fick jag idén att ta mig till gymmet imorgon bitti när dom öppnar.
Kikade in på F&S hemsida för att kolla öppettiderna
och tittar också på det nya schemat.
Och vad skådar mitt öga? Jo ett 45-minuters meddelpass måndag morgon.
Gymmet glöm mig, pass är ju mycket roligare.
Finns också ett lunchpass varje dag i veckan så nu finns inga ursäkter.
Blir ju nyfiken på att prova deras nya gym också.



Nånting som stör mig:
När folk säger en sak, klart och tydligt
och senare förnekar att dom sagt det.
Okej att jag kan missa saker som sägs
men jag vet faktiskt vad jag hört.
Och jo, jag är långsint ibland.
Kommentera inlägget här: