Carina

Ommöblering och gympaprogram

Kategori: Inne, Motion

Den här helgen har jag mest hållit mig inne.
Igår var jag ute och körde några kärror ved.
Tänkte att Stefan inte skulle få ta åt sig hela äran själv.
Så 5 kärror är faktiskt mitt bidrag i år.
Och kanske blir det någon till för det är lite kvar.
Okej jämfört med alla kärror han kört in så är det ju som en droppe i havet
men många små droppar måste väl ändå bli ett hav.
Äh, nu svamlade jag till det.
 
Idag har jag inte haft näsan utanför dörren men kan inte skylla på vädret.
Hade ingen lust bara.
Istället har jag bl a plockat med det däringa vitinskåpet igen.
Det som jag flyttade i april.
Nu har det fått ny plats IGEN.
Lite trist bara att där det står nu ska det så småningom målas eller tapetseras
så då ska allt ut en gång till.
Men det ligger på framtiden.
Just nu är det att rodda runt allt för att ge plats åt sofforna som kommer om några veckor.
 
Och så har jag försökt få till gympaprogrammet.
Det fattas fortfarande lite men vadå, det är ju 2 dygn kvar.
Och träna in det får vi väl göra tillsammans.
Jag vet, lite dåligt av mig men vi är inte så pretansiösa. (Hur stavas det?)
Musiken är en salig blandning och i den här gången tycker jag att jag lyckats få till mer svenskt.
Kan nämna att det blir artister som:
Amanda Jensen
Ted Gärdestad
Vikingarna
Magnus Uggla
Michele Telo
Thorsten Flinck
Don Omar
DJ Ötzi
Kelly Clarkson
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: