Carina

Bella 23

Kategori: Barnen



Idag fyller Bella 23 år!
Tänk vad fort det går och smtidigt känns det rätt längesen.
Så mycket vi hunnit med under dessa år,
både jobbiga och roliga saker.
Tror att man kan säga att vår relation har varit och är
tät och förtrolig.
Hoppas att det kommer att fortsätta så.
 
Tycker att man som förälder inte ska veta allt om sina barn
men är ändå glad över att du vågat och velat visat ett sådant förtroende för mig.
Att du bett om min hjälp när du behövt den.
Fortsätt med det!
Du vet att jag alltid finns där för dig
även om jag ibland säger ifrån.
Ibland för att du behöver det och ibland för att jag inte räcker till.
 
Det är lika fint väder idag som det var för 23 år sen!
PUSS o KRAM och ha det fint!
 
Mamsen
 
 

KOMMENTARER:

  • Agnieszka-2barnsmorsan säger:
    2013-08-04 | 12:36:14
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se

    Så fint skrivet! Grattis till henne!

  • Izabella säger:
    2013-08-04 | 23:22:58

    Mamiii <3 Det finns ingen jag litar på så mycket som du ju! Hoppas jag ska kunna ha samma relation till mina barn som vi. Saknar dig! KRAAAAM<3

  • mary säger:
    2013-08-05 | 00:38:49
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Grattis till Bella !!
    Fin bild.

Kommentera inlägget här: