Carina

Carro 25

Kategori: Barnen

Det är tätt mellan födelsedagarna nu.
Så tätt att jag inte riktigt hann med.
Men igår, den 7/8 så fyllde Carro 25.
 
Det blev inget uppvaktande på dagen eftersom jobb ställde till det.
Men hoppas vi ska kunna fra lite på lördag istället.
 
När jag ser en kamera försöker jag smila upp mig,
men det gör inte den här lilla knasfröken.
 
Jag kom in i ditt liv lagom som du började bli vuxen.
Vi har aldrig levt tillsammans så nära
och inte hunnit utveckla en djup relation.
Det innebär inte att jag inte tänker på  dig och känner med dig.
Du är ofta med mig i mina tankar.
Vet att du just nu har dina strider med dig själv.
Hoppas att vår relation bara ska bli bättre och bättre.
 
Önskar dig ett fint 26:e levnadsår.
Får mig började nog inte livet förrän efter 25.
Självklart barndomen och ungdomslivet men det "riktiga" livet.
Så det finns mycket kvar för dig.
 
KRAM Carro!
Kommentera inlägget här: