Carina

SN-löpet

Kategori: Motion

Nu är det snart 1 månad sen men jag var med och sprang SN-löpet.
Det är mitt första lopp nånsin.
Visserligen sprang jag bara 1 varv (3,6 km)
men det var skoj och jag känner mig nöjd.

 
Nästan alla från jobbet var med.
 
och så hade vi förstärkt upp med ett par snabba löpare.
Stefan och Linda (i svart) som var våra starkaste kort.
 
Efter genomfört lopp bjöds det på bubbel och energi i form av
frukt, nötter och återhämtningsdryck
 
 
 
Ser fram mot nästa år.
Du har jag tänkt förbättra min tid.
Eller om det går riktigt bra, springa 2 varv.
 
Vill ni se resultat och bilder kan ni kika in här och här
 

KOMMENTARER:

  • mary säger:
    2013-09-18 | 00:13:16
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Fick inte upp bilderna på mobilen men resultatet. Grattis till tiden den var bra!
    Kul att du bloggade lite. Själv är jag dålig på det tappat lusten då jag har de som läser där inne som jag inte riktigt känner mig bekväm med och då känns det inte bra att skriva om elis och det är ju honom nästan allt handlar om just nu.
    Du har inte skaffat instagram än? Är bättre på att uppdatera där då jag vet att det inte kan läsas på samma sätt som bloggen.


    Svar: Kul att du läser OCH kommenterar. Blir inte så ofta jag skriver nu för tiden. Ibland händer nåt som jag tänker att Det ska jag skriva om. Men så blir det itne av och så går tiden och det blir gammalt. Så var det ju med SN-löpet.Jag har saknat dina blogginlägg och varit lite orolig över er, att det skulle vara nåt som inte var bra. Men kan förstå dig om du inte vill att alla ska läsa. Har tyvärr inget instagram :(
    Ha det bra och sköt om er!
    Carina

Kommentera inlägget här: