Carina

Massage

Kategori: Vardag

Idag skulle jag få massage. Tid klockan 8.00 så ingen idé att jobba innan. Men jag tänkte att det passade ju bra om jag körde mina rehabövningar innan mör jag nu ändå var på gymmet. Kom dit vid 7.35 bara för att konstatera att på tisdagar öppnar man 8. Vad göra? Får kort tid för att ta mig till jobbet. Ställa mig att vänta? Nej, det fick bli en liten promenad på strandpromenaden. Stannade och fotade några bilder så det var med nöd och näppe jag kom tillbaka till 8.00. 

(null)

(null)

Sen blev den 1 timmes massage med fokus på baksida. Trodde det satt mycket skit i rygg och nacke men det sim kändes mest var benen. Tänk att han kan hitta punkter som känns så överjävliga. Och då på ställen man inte alls har ont i. Nu hoppas jag att det ska fungera lite bättre och att jag slipper dem där låsningarna i ländryggen.  Och det ska inte få dröja 11 månader till nästa gång. 

Med träningen blev det inget idag. Fick bli en promenad på lunchen också. Förr gick jag ofta en runda på lunchen men nu händer det sällan. Men jag har en så spännande ljudbok och passar på och lyssnar medan jag går. 

(null)

Nu är det god natt! 
Kommentera inlägget här: