Carina

Alternativ träning

Kategori: Träning

Idag följde jag med mannen till Orios sporthall för lite träning. Redan innan jag öppnade väskan kom jag på att jag glömt packa ner skorna.

(null)

Nåja, finns ju många som är positiva till barfotalöpning. Nu ska man ju kanske inte välja ett par hala strumpor men men, fick välja aktivitet utifrån omständigheterna.
Började med 15 minuter gång på löpbandet. Hittade till mannens förtjusning en knapp för att reglera lutningen på det.  Han kämpade på med Cross-trainern. 
(null)

Jag tog 5 minuter i roddmaskinen innan det var dags för mig att ta mig an Coss-trainern. Fy tusan vad jobbigt.  Körde ett lite stegrande program i 15 minuter.
Sen tog jag några kettlebell-svingar, marklyft med kettlebell och utfallssteg. 
Roligt att göra något tillsammans. 
Kommentera inlägget här: