Carina

Grodan

Kategori: Träning

Idag gick jag till gymet på lunchen. Hade bestämt mig för att köra Grodan.!
Det borde väl ändå funka, nu skulle jag ju inte springa, bara gå. Bestämde mig för ett tempo på 6 km/h. Men det gick inte alla bra. Fick sänka tempot ytterligare, Tror jag hamnade på 5,5 km/h. Men även det var jobbigt. Klarade inte av att hålla en snygg hållning. Och vadå pendla med armarna? Var tvungen att hålla i mig för att inte komma efter på bandet. Höll ut hela halvtimmen i alla fall. Bra eller bara dumt vet jag inte. 

(null)


Efteråt körde jag "vadmaskinen". Kändes inte alls bra och tårarna lurade bakom ögonlocken. Kände mig bara så uppgiven. Fortsatte med tåhäv. Klarar inte av att göra det på ett ben utan måste använda båda, och ingen belastning. Lämnade gymet med pisshumör. 
Imorgon är det återbesök hos sjukgymnasten. Känns ju inte som det blivit bättre sen sist, snarare sämre.
En halvmara om 8 veckor känns just nu väldigt avlägset. 
Kommentera inlägget här: