Carina

Krasslig

Kategori: Träning, Vardag

Den här veckan har jag varit krasslig. På gränsen till att jag kunnat jobba. Det började smått redan förra helgen. Och blev inte bättre utan snarare tvärtom. Mornar har varit värst och jag har tagit lite extra sovmorgon för att den värsta huvudvärken skulle släppa.
I torsdags var det värst och ett tag trodde jag inte att jag skulle komma iväg alls men tog mig samman. Sen på eftermiddagen vände det och i fredags kändes det riktigt bra.

På grund av detta har jag inte kunnat träna nånting på hela veckan. Men hoppas på att få till ett lättare pass imorgon. 
Men just nu är jag tveksam. Har inte gjort särskilt mycket idag, städat ugnen och meckat ihop en chiligryta och nu känner jag mig krasslig igen. Hoppas på att det bara var hunger och magknip som ställde till det. 

(null)


Kommentera inlägget här: