Carina

Träning vecka 06

Kategori: Träning

Tänkte att det blev lite mycket att lägga upp träningsinlägg var och varannan dag så tänkte att jag gör en veckosumering istället. Nu har det ju blivit så där med träningen den här veckan p g a lite olika orsaker.
 
Måndag:  Börjar dagen och veckan med SomaMove. Tror minnsan att jag börjar gilla det. Lotta denna vecka vilket ger ytterligare en dimension.
 
Tisdag: Hade bokat mig till lunchpasset i tron att det skulle vara Teambeats. Nu var det en annan ledare så jag blev osäker på om det skulle bli vanlig Omnia. Nåja skippade lunchen för att träna efter jobbet. Hade tänkt mig intervaller på löpbandet men det gick inte som tänkt.  Värmde upp med gång och lätt jogg. Redan nu protesterade hälsenan. Försökte i alla fall att springa men det fungerade inte alls. Borde nog ha brutit redan tidigare. Körde cykel, rodd och trappmaskin istället. Blev ganska intensivt och svettigt ändå. Hade gått till jobbet men nu var min sena inte pigg på nånting. Ringde Stefan så han hämtade upp mig på vägen hem.
 
Onsdag: Tid hos sjukgymnasten 13:45 så fick skippa lunchens Corecross. Vad sjukgymnasten och jag pratade m finns i ett eget inlägg.
 
Torsdag: Torsdagar brukar vara träningsfria, så även idag.
 
Fredag: Känns som jag börjar bli förkyld. Men fram på dagen så har det delvis släppt. Men inte riktigt hundra känner jag. Blev Corecross men inte 100% idag. Det har varit högt tryck på fredagarna så idag hade Dan ordnat med dubbla pass. jag valde det tidigare, annars blir det ju jättesent med lunchen som jag brukar äta efteråt. Inte så mycket folk och det kändes rätt skönt. Men en del hade nog missat att vi började 15 minuter tidigare för det droppade in några till. Eurotechno idag. inte min favoritmusik men bra takt!
 
Lördag: Bokat mig till sprint men hoppar den då den där känslan av förkylning är lite större.
 
Söndag: Hade tänkt att följa med Stefan till Orio precis som förra söndagen, alternativt springa lite ute men nu är förkylningen värre. Idag räcker det med städnign och matlagning.
 
Känns som det blev dåligt med träning men när jag ser tillbaka så var det ju inte så dumt ändå. Hade jag inte insjuknat så hade det ju varit jättebra! Nu väntar en ny vecka med nya möjligheter. Men kommer inte bli något imorogn iaf. Hoppas kunna jobba i alla fall.
Kommentera inlägget här: