Carina

Gymmet

Kategori: Träning

Benen fick sig en körare igår, det känns så idag fick det bli överkropp. Och så dom eviga Excentriska tåhäv.

Uppvärmning Skidstakning 5 minuter med 3 toppar a 15 SEK
Bröstpress 3x10, Viktplatta 5
Chin-up 3x10 53 kg brett och smalt grepp HUGA!
Statisk bålövning 2x30 SEK 12,5 kg
Russian twist 2x14
Tåhäv med skivstång 3x30 20 kg
Balans på Busoboll 2x30 sek 
Magmaskin 2x10  20 kg
Rodd med TRX-band 3x10

Allt är ju jobbigt på olika vis men dom där Chin-up (vet inte vad dom kallad men står så i mitt träningsprogram, kan nog kallad pull-up också) dom är verkligen döden. Trots hjälp med 53 kg! så klarar jag det inte alls bra. Men kan ju hoppas på att det ska gå bättre och bättre. 

(null)
Ja, jag vet att det står 49 kilo som hjälp men om jag ska ha nån chans att klara det behöver jag lite mer.
Kommentera inlägget här: