Carina

Morgonpass

Kategori: Träning

Imorse var jag där igen - Somamove. Var nog lite trött när jag kom dit. Hej Emelie  eehh Elin ———Linn!

Har fortfarande inte hittat tjusningen med detta lovordade pass. Kanske för att det är så fruktansvärt jobbigt. Men jag känner mig inte lika obekväm som jag gjorde första gången. Och ja, det är nog rätt nyttigt för min stela kropp. Fast just idag har jag jämnt mig stelare än nånsin. Dessutom lite nackvres på vänster sida. Det har knakat och knarrat när jag vridit på huvudet.

Idag var det alltså Linn som hade passet. Hon är nog den bästa PT:n. Så grundlig och förklarar rörelserna så utförligt. Men saknade Lotta. Med henne får man också lite mindfulness och meditativa tankar. Men dom är bra båda två och kompletterar varandra.  (null)

Kommentera inlägget här: