Carina

Teambeats

Kategori: Träning

(null)


Lite avhugget, men så här såg min puls ut på dagens lunchpass. 
Hade mina tvivel på om jag skulle komma med då jag igår hade reservplats 5 (det finns 10 platser). Men jodå, fick ett meddelande under förmiddagen att "Du slipper inte". Nu stod det ju inte så i mailet men innebörden var det.
Passet är ganska nytt och tekniken strulade lite så att det blev uppdelat i 2 delar. 
Det känns verkligen som man får mycket träning på kort stund. 7 stationer med 3x40 sekunder på varje. En lite längre vila när vi byter station. Vi hann med 9 ggr, alltså 2 av stationerna körde vi 2 gånger. 

  • Stakmaskin
  • Marklyft med kettlebell/planka över kettlebell 
  • Rodd, varierande motstånd tungt/tyngre/tungt
  • Piska rep/kettlebellsving
  • Rodd med TRX-band/armhävning mot stång
  • Skillmill lätt-o-snabbt/tungt/lätt-o-snabbt (blev långsamt för mig sista rundan)
  • Mage på matta
Sen är man rätt slut. Man vill ju inte gärna maska, varken för sin egen skull eller vad andra ska tycka. 
Men efteråt sätter endorfinerna in. 
Kommentera inlägget här: