Carina

Tillfälligt avbrott

Kategori: Vardag

(null)

Det hjälpte inte med en natts sömn utan blev ett par dagar hemma. Måndagen var jag inte alls pigg. Trodde nästan att det var influensan som drabbat mig. Nötte soffa, såg på ointressanta program som Dr Phil, Ellen Degeneres mm och stickade på mina mamelucker och Jacobs sockor. 
Blev hemma på tisdagen också men nu var jag piggare men fortsatte med soffa, stickning och TV. Blev Mandelmanns gård. Har inte sett det tidigare så började från början. Och visst verkar det underbart  och idylliskt med allt som växer, glada djur och sol som skiner. Men vilket slit det måste vara! 
Lite typiskt att bli sjuk lagom som man kommer igång med träningen. Efter den där inspirerande lördagen så hade jag ju lagt upp min plan med vilka dagar jag skulle träna vad. Haha, inte tränat nånting efter det. Ibland tror jag att min kropp rycker i någon slags nödbroms. Jag lyssnar på den och försöker hitta tillbaka sen igen. Idag får det räcka med promenad till och från jobbet. Blir nog ungefär samma imorgon men på fredag ska jag nig försöka få till ett pass igen. 
Kommentera inlägget här: