Carina

Åter på gymet

Kategori: Träning

Idag var jag tillbaka på gymmet. Först träff med sjukgymnasten. Fortsätta med de övningar jag gjort + en ny - kliva upp och ner på en stepbräda. Känns lite fånigt men bäst att sköta om sig. Så småningom kanske jag kan springa 100 m. Jiha! Det går framåt, eller inte?

(null)
Efter daten fortsatte jag med lite annan träning:
14 min crosstrainer
Knäböj med kettlebell 16 kg
Ett par andra övningar i maskin som jag inte vet vad de heter
Motionscykel 14 minuter
En övning med pilatesboll men nu var jag trött. Skulle vila mellan repetitionerna men tror nästan jag slumrade till. Slappnade nog av lite för mycket.
Balans på bozobollen. 

Kändes att det blivit dåligt med träning sista tiden och tror att kroppen inte är riktigt igång igen. Kändes som pulsen var högre än vad den brukar vara.

Kommentera inlägget här: